Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta w Tarnowie
Sigma Travel należąca do Grupy Why Not TRAVEL poszukuje osób do pracy na stanowisko „Specjalista ds. Obsługi Klienta” w biurze w Tarnowie.
Wymagania:
- komunikatywność i dyspozycyjność
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziana dobra znajomość co najmniej jednego z języków obcych: angielskiego, niemieckiego, francuskiego, włoskiego lub hiszpańskiego
- znajomość pakietu office i obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
Obowiązki:
- obsługa zapytań klienta, przygotowywanie ofert
- profesjonalna obsługa Klientów (obsługa bezpośrednia, mailowa i telefoniczna)
- dokonywanie rezerwacji podróżnych tj. hotelowych, biletów lotniczych, kolejowych, autobusowych, promowych
- uzupełnianie wniosków wizowych
- sprzedaż ubezpieczeń podróżnych
- obsługa zwrotów i zmian dokumentów podróży
- przygotowywanie i terminowe dostarczanie dokumentów do Działu Fakturowania i Rozliczeń
Oferujemy:
- możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym
- udział w prestiżowych szkoleniach (tj. Sabre)
- możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie
- przyjazną atmosferę pracy
- stałe wynagrodzenie
CV z dopiskiem „Specjalista ds. Obsługi Klienta” proszę przesyłać na adres: rekrutacja@sigmatravel.pl
Na dole CV proszę umieścić dopisek:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOKKA Sp. z o.o. ul. Planty 16, 25-502 Kielce, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOKKA Sp. z o.o. ul. Planty 16, 25-502 Kielce, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Agencji Turystycznej Sigma, ul. Planty 16, 25-502 Kielce.